BUILDER FOR THE FUTURE
11-06-2018
24 maja odbyła się Gala BUILDER FOR THE FUTURE, podczas której ogłoszono laureatów Konkursu dla Młodych Architektów i Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa. Uroczystość, wraz z towarzyszącymi jej warsztatami, była finałowym wydarzeniem programu edukacyjnego Builder For The Future.
Na Gali ogłoszono ranking TOP 10 wydziałów architektury. Brano pod uwagę udział w wydarzeniach programowych, ale również aktywność kół naukowych i ich inicjatyw, w których uczestniczył i nad którymi patronat sprawował miesięcznik „Builder”. Zostało wyróżnionych dziesięć Wydziałów Architektury, których studenci byli najbardziej aktywni. Wśród nich znalazł się Wydział Architektury Politechniki Białostockiej. Oprócz Politechniki Białostockiej do elitarnej grupy weszły również Wydziały Architektury z Politechnik: Warszawskiej, Krakowskiej, Wrocławskiej, Gdańskiej, Poznańskiej, Śląskiej oraz Wydziały Budownictwa i Architektury Politechniki Łódzkiej, Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie i Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy.
BUILDER FOR THE FUTURE to program edukacyjny zainicjowany przez miesięcznik „Builder”, którego celem jest wspieranie młodych architektów i inżynierów budownictwa w uzupełnianiu edukacji, poszerzaniu fachowej i praktycznej wiedzy, umiejętności i kompetencji. Program wspierają swoją wiedzą, doświadczeniem i autorytetem wybitni polscy architekci i inżynierowie. We współpracę zaangażowane są również wydziały architektury i budownictwa najważniejszych polskich uczelni. W ramach programu przeprowadzono szereg działań mających na celu ułatwienie młodym architektom i inżynierom budownictwa zawodowy start. Wszystkie przedsięwzięcia realizowane były przy wsparciu wiodących firm w branży oraz najważniejszych organizacji środowiskowych.
Obecnie programem Builder For The Future objętych jest ponad 10 tys. studentów i absolwentów. Builder For The Future skutecznie wypełnia lukę pomiędzy teoretyczną fazą akademickiej edukacji a przyszłym praktycznym etapem wykonywania zawodu.